2018



Η Dunlop εξοπλίζει το νέο μοντέλο Μercedes-Benz GLC 450 AMG 4MATIC

Το νέο Dunlop Winter Sport 5 προσφέρει κράτημα κατά τις χειμερινές περιόδους για το νέο μοντέλο σπορ μοντέλο της AMG

dunlop-winter-sport-5

Τον Ιανουάριο του 2016, η Dunlop με υπερηφάνεια ανακοίνωσε την πρώτη τοποθέτηση ελαστικών στο νέο σπορ μοντέλο της AMG , Mercedes-Benz GLC 450 AMG 4MATIC.
Η νέα Mercedes-Benz GLC 450 AMG 4MATIC θα εξοπλίζεται με τελευταίας γενιάς χειμερινά ελαστικά, τα Winter Sport 5 σε διαστάσεις 255/45 R 20 105V XL (εμπρός) και 285/40 R 20 108V XL (πίσω).

Η επίτευξη προήλθε ύστερα από συνεχείς αμοιβαίες επενδύσεις ανάμεσα στην Mercedes-AMG και την Dunlop στην κατασκευή ελαστικών ειδικά μελετημένα να καλύψουν τις ανάγκες υπέρ υψηλών επιδόσεων του αυτοκινήτου σε όλες τις χειμερινές συνθήκες. Αυτό περιλαμβάνει και δοκιμές σε πίστες όπως και στην πιο απαιτητική στον κόσμο, το Nürburgring-Nordschleife αλλά και στο Ivalo, στην βόρεια Φιλανδία, το κέντρο δοκιμών χειμερινών ελαστικών της Dunlop.
To νέο Dunlop Winter Sport 5 που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Mercedes-AMG προσφέρει εξαιρετικό κράτημα και επιδόσεις σε όλες τις χειμερινές συνθήκες, συμπεριλαμβάνοντας, βρεγμένους, παγωμένους και χιονισμένους δρόμους. Το ελαστικό εμπεριέχει νέες τεχνολογίες, αυξημένο αριθμό τακουνιών που προσφέρουν βελτιωμένες επιδόσεις σε χιονισμένους δρόμους και εγκοπές στο κέντρο του ελαστικού που προσφέρουν πλευρικό κράτημα σε ολισθηρές επιφάνειες. Επιπλέον οι βαθιές αυλακώσεις στο πέλμα του ελαστικού , προσφέρουν αντίσταση στην υδρολίσθηση αλλά και το μειωμένο βάρος κατασκευής βελτιώνει την οικονομία καυσίμου, σε σχέση με τον προκάτοχό του.

O Guillaume Carli, Group Marketing Manager Dunlop EMEA είπε: “Αυτό το νέο μοντέλο της AMG έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει έντονη οδήγηση με ένα αυτοκίνητο μεγάλων διαστάσεων. Το Dunlop Winter Sport 5 έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στον οδηγό της Mercedes-AMG ένα ελαστικό που ταιριάζει στην έντονη ζωή του ανεξάρτητα από τις συνθήκες του δρόμου. Είμαστε ενθουσιασμένοι να εξοπλίζουμε το τελευταίο μοντέλο της AMG για ακόμα μια φορά.”

Πρώτη Τοποθέτηση σε Mercedes-AMG μοντέλα

Επιπλέον από την τελευταία τοποθέτηση, η Dunlop έχει ήδη κατασκευάσει ελαστικά για μοντέλα της Mercedes AMG όπως το C450 4Matic, SLS AMG, SLS AMG Final Edition, A 45 AMG, την CLA 45 AMG, την Mercedes-AMG C 63 και την G 63 AMG. Η Dunlop είναι επίσης συνεργάτης της AMG Customer Sports.



Τον Μάιο του 2015 η γαλλική εταιρεία Michelin εισήγαγε στις Ευρωπαϊκές αγορές, το MICHELIN CrossClimate, το πρώτο θερινό ελαστικό με πιστοποίηση χειμερινού για επαναστατικές επιδόσεις, που θα σας κρατήσει ασφαλή σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Michelin CrossClimate

Προσφέρει τα πλεονεκτήματα των θερινών ελαστικών στο φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα, στο φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα, στη διάρκεια ζωής και την οικονομία καυσίμου, καθώς και τα πλεονεκτήματα των χειμερινών ελαστικών στην πρόσφυση και στο φρενάρισμα για τους καταναλωτές που οδηγούν σε συνθήκες με κρύο ή περιστασιακά και χιόνι.

Με την απλότητα της χρήσης μόνο ενός σετ ελαστικών όλο το χρόνο! Και πάντα με τα αναγνωρισμένα οφέλη του MICHELIN Total Performance

Τα χαρακτηριστικά του νέου καινοτόμου ελαστικού CrossClimate είναι:

  • Φρενάρει σε μικρές αποστάσεις πάνω σε στεγνό οδόστρωμα.
  • Έχει τον καλύτερο βαθμό, \"A\", που ορίζεται από την Ευρωπαϊκή ετικέτα για την πρόσφυση σε βρεγμένο.
  • Είναι εγκεκριμένο για χειμερινή χρήση, με το χαρακτηριστικό λογότυπο 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake), που επισημαίνει την καταλληλότητά του για χρήση τον χειμώνα ακόμη και σε χώρες όπου η τοποθέτηση χειμερινών ελαστικών είναι νομικά επιβεβλημένη.
  • Έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, αποτελεσματικότητα ως προς την κατανάλωση καυσίμου και άνεση.

Το MICHELIN CrossClimate είναι διαθέσιμο από το Μάιο του 2015 σε 23 διαφορετικές διαστάσεις από 15 έως 17 ίντσες που καλύπτουν άνω του 70% της Ευρωπαϊκής αγοράς.  Αναμένονται επιπλέον διαστάσεις, οι οποίες είναι προγραμματισμένες για το 2016.



Η εταιρεία μας συμμετείχε στο διαφημιστικό σποτ των ελαστικών Toyo ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος Κρήτης, το οποίο προβλήθηκε το 2012 στην τοπική τηλεόραση.



Συμμετοχή στην Έκθεση Αυτοκινήτου "ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2014"

Η εταιρεία μας, Φώτης Ζαχαριουδάκης ΑΕ, έλαβε μέρος με μεγάλη επιτυχία στην Έκθεση Αυτοκινήτου ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2014, η οποία έλαβε χώρα στις 25 Οκτωβρίου με 2 Νοεμβρίου 2014 στο Ολυμπιακό Ακίνητο Ξιφασκίας, στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο Ελληνικού στην Αθήνα.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτής, παρουσιάσαμε τις εταιρείες ελαστικών τις οποίες εμπορευόμαστε καθώς και είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με πολλούς επισκέπτες για τις υπηρεσίες που παρέχουμε στους συνεργάτες μας, οι οποίοι με την σειρά τους μας έδωσαν τα πολύ θετικά τους σχόλια και εντυπώσεις.

Η εταιρεία μας θέλει να ευχαριστήσει όλους όσους επισκέφθηκαν το περίπτερό μας στην έκθεση, και υπόσχεται να ανανεώσει το ραντεβού μας για την επόμενη έκθεση με πιο δυναμική παρουσία.

Φωτογραφικό Υλικό:

automotive 2014 Περίπτερο "Ζαχαριουδάκης Φώτης ΑΕ"



Ελέγχετε την πίεση των ελαστικών σας τουλάχιστον μία φορά τον μήνα

Η πίεση ενός ελαστικού

Πρέπει απαραιτήτως να τηρείτε την πίεση που συνιστά ο κατασκευαστής, επειδή είναι η κατάλληλη για το όχημά σας. Έτσι, τελειοποιείτε τις επιδόσεις των ελαστικών σας και την ασφάλειά σας.

Ένα ελαστικό χάνει φυσικά πίεση και η απώλεια αυτή ποικίλει, ανάλογα με τη θερμοκρασία. Συνιστάται επομένως να ελέγχετε την πίεση των ελαστικών σας τουλάχιστον μία φορά τον μήνα και πριν από κάθε μεγάλη διαδρομή. Να θυμάστε να ελέγχετε επίσης και την ρεζέρβα.
Διαφορετικά, διατρέχετε τον κίνδυνο να μειωθεί η πρόσφυση και να αυξηθούν οι αποστάσεις φρεναρίσματος καθώς και η κατανάλωση καυσίμων. Εξ άλλου, τα ελαστικά και οι ζάντες θα υποστούν ζημιές συντομότερα και θα συντομευθεί η διάρκεια ζωής τους.

Τα συνιστώμενα επίπεδα πίεσης είναι συχνά διαφορετικά για τα εμπρός και για τα πίσω ελαστικά. Εάν δεν είστε βέβαιος για την αριθμητική τιμή που θα πρέπει να έχει η πίεση των ελαστικών σας, ή για το πώς να την ελέγξετε, τότε οι γραμμές που ακολουθούν σας ενδιαφέρουν. Μπορούν να σας οδηγήσουν να εξοικονομήσετε πολύ περισσότερα από το κόστος αντικατάστασης ενός ελαστικού.

Πότε ελέγξατε τα ελαστικά σας για τελευταία φορά;

Θυμάστε πότε ήταν η τελευταία φορά που ελέγξατε την πίεση των ελαστικών σας; Όχι;
Τα ελαστικά σε υποπίεση είναι επικίνδυνα για το κράτημα δρόμου του οχήματός σας και για την ασφάλειά σας. Ο έλεγχος της πίεσης των ελαστικών είναι μια απλή και δωρεάν πράξη, η οποία μπορεί να ενισχύσει την ασφάλειά σας

Η οδήγηση με εσφαλμένες πιέσεις μπορεί να έχει επιπτώσεις στη συμπεριφορά του οχήματος και να διακινδυνεύσει σοβαρά η ασφάλεια, μέχρι και να συμβούν περιστατικά όπου θα τεθούν σε κίνδυνο ζωές.

Εάν τα ελαστικά σας εμφανίζουν αρκετή υποπίεση ή υπερπίεση ώστε να θεωρηθούν επικίνδυνα, η ανάγνωση αυτού του άρθρου μπορεί να σας φανεί χρήσιμη.

Δεν είστε βέβαιος για τη σωστή πίεση για το όχημά σας; Πού θα βρείτε τη σχετική πληροφόρηση;

Η σωστή πίεση για το αυτοκίνητό σας εμφανίζεται συνήθως στο βιβλιαράκι του οχήματος. Η πληροφορία μπορεί επίσης να αναγράφεται στο εσωτερικό του οχήματος (στην πόρτα του οδηγού, στο κουτί με τις ασφάλειες ή στο εσωτερικό του καπακιού του ρεζερβουάρ καυσίμων). Τις περισσότερες φορές παρέχονται δύο διαφορετικές πιέσεις:
• για τις «νορμάλ» συνθήκες οδήγησης
• για φορτωμένο όχημα (με επιβάτες ή με κάποιο βαρύ επί πλέον φορτίο)

Για να ελέγξετε την πίεση των ελαστικών σας, χρειάζεστε ένα πιεσόμετρο ή έναν στάνταρ εξοπλισμό γεμίσματος με αέρα που είναι διαθέσιμος στα περισσότερα συνεργεία – σημεία πώλησης ελαστικών καθώς και στα βενζινάδικα.

Δείτε παρακάτω πώς η πίεση των ελαστικών μπορεί να έχει επιπτώσεις στην ασφάλεια :

ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

Η οδήγηση σε υποπίεση μειώνει τις δυνατότητες αντοχής των ελαστικών, οδηγώντας στη φθορά τους, ακόμη και σε απότομο κλατάρισμα. Υποπίεση που υπερβαίνει το 0.5 bar
7 psi (0.5 bar) = ΚΙΝΔΥΝΟΣ

ΚΡΑΤΗΜΑ ΔΡΟΜΟΥ

Με τα ελαστικά σε υποπίεση, η ακρίβεια της οδήγησης στις στροφές αλλοιώνεται.
Υποπίεση = αλλοιωμένο κράτημα δρόμο

ΥΔΡΟΛΙΣΘΗΣΗ

Εάν ένα ελαστικό είναι σε υποπίεση κατά ποσοστό 30% σε σχέση με τη συνιστώμενη πίεση, υπάρχει αυξημένος κίνδυνος υδρολίσθησης.
Υποπίεση = αυξημένος κίνδυνος υδρολίσθησης

ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ

Ελαστικά σε υποπίεση αυξάνουν την απόσταση φρεναρίσματος του οχήματος
Υποπίεση = Μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

Η υποπίεση αυξάνει την αντίσταση του ελαστικού στην κύλιση και, επομένως, την κατανάλωση καυσίμων. Υποπίεση = Μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων

πηγή: Michelin



Χειρισμός και Αποθήκευση Ελαστικών

Το προσδόκιμο ζωής των ελαστικών σας είναι αδύνατο να προβλεφθεί. Μπορείτε να αυξήσετε τη διάρκεια ζωής και τις επιδόσεις των ελαστικών σας, πάντως, χειριζόμενοι αυτά και αποθηκεύοντας τα όταν δεν χρησιμοποιούνται.
Όταν τα ελαστικά μένουν έξω, αχρησιμοποίητα για μακρές χρονικές περιόδους (ένα μήνα ή και περισσότερο), οι επιφάνειές τους ξηραίνονται και εμφανίζονται επιφανειακές ρωγμές που ονομάζονται Κρακελαρίσματα του Καιρού ή Κρακελαρίσματα του Όζοντος. Γι\' αυτό, τα ελαστικά πρέπει πάντοτε να αποθηκεύονται σε εσωτερικό χώρο, ψυχρό, στεγνό και καθαρό.

Πάρτε το βάρος από τα πόδια τους

Εάν η αποθήκευση είναι για ένα μήνα ή περισσότερο, απαλλάξτε τα ελαστικά από το βάρος ανασηκώνοντας το αυτοκίνητο ή ξεμοντάροντας τα ελαστικά από το αυτοκίνητο. Αν όχι θα μπορούσε τούτο να οδηγήσει σε ζημιά, σε πρόωρη γήρανση του ελαστικού ή σε αιφνίδια καταστροφή του.

Κρατήστε τα μακριά από τον κίνδυνο ζημιάς

Όταν τα ελαστικά είναι αποθηκευμένα, βεβαιωθείτε ότι είναι τοποθετημένα μακριά από ζεστούς σωλήνες και ηλεκτρογεννήτριες. Βεβαιωθείτε ότι οι επιφάνειες αποθήκευσης είναι καθαρές και δεν έχουν γράσα, πετρέλαια ή άλλες ουσίες που θα μπορούσαν να καταστρέψουν τη γόμα. Τα ελαστικά που εκτίθεται σε τέτοιου είδους ύλες κατά την αποθήκευση, μπορεί να υποστούν αιφνίδια καταστροφή ενώ θα κινούνται όταν τοποθετηθούν και πάλι σε όχημα.

Στοιβασία και Χειρισμός

Εάν τα ελαστικά σας μπορούν να στοιβαχτούν, βεβαιωθείτε ότι δεν παραμορφώνονται. Εάν παραμείνουν αποθηκευμένα για μακρά χρονική περίοδο αλλάξτε τους θέση στη στοίβα. Προσπαθήστε ν\' αποφύγετε να στριμώξετε τα ελαστικά σας κάτω από βαριά αντικείμενα. Τα αξεσουάρ πρέπει ν\' αποθηκεύονται με την αρχική συσκευασία τους, σε επιφάνειες που να μην παρουσιάζουν κινδύνους για κοψίματα, σχισίματα ή διατρήσεις. Όταν χειρίζεστε ελαστικά και αξεσουάρ, χρησιμοποιείτε εργαλεία και εξοπλισμό που δεν προκαλούν κινδύνους για τα ελαστικά. Όταν χειρίζεστε τα ελαστικά συνιστάται θερμά να χρησιμοποιείτε προστατευτικά γάντια και ενδύματα.

Βραχυπρόθεσμη αποθήκευση

Αποθηκεύετε τα ελαστικά το ένα πάνω από το άλλο, κατά προτίμηση πάνω σε παλέτες. Όμως προσπαθήστε να μην τα επισωρεύετε σε ύψος μεγαλύτερο από 1.20 μέτρα. Να αντιστρέφετε τη σειρά των ελαστικών κάθε τέσσερις εβδομάδες. Όταν τα ελαστικά είναι τοποθετημένα σε ζάντες, αποθηκεύστε τα ξεφούσκωτα σε κατακόρυφη θέση ή σε μία μόνο σειρά σε ράφια.

Μακροπρόθεσμη αποθήκευση

Για πιο μακροπρόθεσμη αποθήκευση, τοποθετήστε κατακόρυφα σε ράφια που να απέχουν τουλάχιστον 10cm από το έδαφος. Προσεκτικά, αλλάζεται τους θέση μεταξύ τους μια φορά το μήνα, ώστε να αποφύγετε τις παραμορφώσεις. Εάν τα ελαστικά δεν χρησιμοποιούνται για μακρό χρονικό διάστημα, να ελέγχετε την πίεση τακτικά και να τη διατηρείτε στα επίπεδα που συνιστά ο κατασκευαστής.

Αποθήκευση των Χειμερινών ελαστικών

Η τήρηση αυτών των λίγων προληπτικών κανόνων κατά την αποθήκευση, θα σας επιτρέψει να διατηρήσετε τα χειμερινά ελαστικά σας σε άριστη κατάσταση:

Πριν ξεμοντάρετε τα ελαστικά σας, σημειώστε τη θέση τους στο αυτοκίνητο. Αυτό θα σας επιτρέψει να τοποθετήσετε τα εμπρός ελαστικά σας πίσω τον επόμενο χειμώνα, ώστε να εξισορροπήσετε τη φθορά. Καθαρίστε τους τροχούς και τα ελαστικά σας με νερό και στεγνώστε τα καλά ώστε να αποφύγετε τυχόν διαβρώσεις.
Απομακρύνετε πέτρες και σκουπίδια που τυχόν έχουν παγιδευτεί στα αυλάκια του ελαστικού. Αν τα ελαστικά σας είναι μονταρισμένα σε ζάντες, κρεμάστε τα από ψηλά ή τοποθετήστε τα επίπεδα κάτω. Εάν είναι ξεμονταρισμένα, αποθηκεύστε τα όρθια ή επίπεδα. Αποθηκεύστε τα ελαστικά σας μακριά από το φως, ιδανικά σ\' ένα χώρο ψυχρό και στεγνό. Προ παντός, μην τα αποθηκεύετε κοντά σε διαλυτικά (καύσιμα, λάδια, κλπ.).

 

πηγή: Michelin



Ποια είναι η πραγματική ηλικία των ελαστικών σας; Μάθετε πως να την υπολογίζετε...
Η ηλικία των ελαστικών σας, είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων. Δείτε πως συντελείται η γήρανση των ελαστικών καθώς και συμβουλές για να γνωρίζετε πότε πρέπει να πραγματοποιείται η αλλαγή των ελαστικών στο όχημά σας.

Ο αριθμός DOT (Υπουργείο Μεταφορών) του ελαστικού αντιστοιχεί στην ημερομηνία κατασκευής του.
Αποτελείται από 4 ψηφία τα οποία δείχνουν την εβδομάδα και το έτος κατασκευής του.
Παράδειγμα: DOT BEHY TTLX 4216

BE:
Κωδικός του εργοστασίου όπου κατασκευάστηκε το ελαστικό.
HY:
Ειδικός κωδικός διαστάσεων του κατασκευαστή.
TTLX:
Προαιρετικός κωδικός διαστάσεων του κατασκευαστή.
4216:
Ημερομηνία κατασκευής του ελαστικού. Εδώ, το ελαστικό κατασκευάστηκε την 42η εβδομάδα του έτους 2016



Η Dunlop ανακοίνωσε το νέο θερινό ελαστικό της, SP Sport Maxx RT 2, ένα προηγμένο θερινό ελαστικό το οποίο εξασφαλίζει μια ισχυρή απόδοση, με εξαιρετική πρόσφυση και μεγαλύτερη ασφάλεια σε ποικίλες οδικές συνθήκες. Από την γκάμα κορυφαίων ελαστικών, ο συνδυασμός αυτός της υπερ-απόδοσης παρέχει μια ανταποκρινώμενη οδήγηση με ακρίβεια ενώ πληροί τις καλύτερες προδιαγραφές ασφάλειας και άνεσης.

Το Dunlop SP Sport Maxx RT 2 είναι κατασκευασμένο με έναν ασύμμετρο σχεδιασμό πέλματος.
Οι χειρισμοί ακρίβειας βελτιώθηκαν κατά την οδήγηση. Ο κίνδυνος υδρολίσθησης αποτρέπεται απομακρύνοντας ταχέως από το ελαστικό το περίσσειο νερό. Ένα αυλάκι ασύμμετρης σχεδίασης δίνει αυξημένη πρόσφυση, ανεξάρτητα από τις οδικές συνθήκες.
Το Dunlop SP Sport Maxx RT 2 περιλαμβάνει μια υβριδική επικάλυψη η οποία μειώνει την παραμόρφωση του ελαστικού σε υψηλές ταχύτητες. Επίσης, ενισχύει την απόδοση σταθερότητας και διεύθυνσης του αυτοκινήτου. Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό αυτού του σχεδιασμού είναι η χρήση των νευρώσεων υψηλής γωνίας, όπου αυτά ενισχύουν τα πλευρικά τοιχώματα του ελαστικού. Οι γωνίες βελτιώθηκαν με την προσθήκη μεγαλύτερης αντοχής πλευρικά του ελαστικού.
Το νέο Dunlop SP Sport Maxx RT 2 χρησιμοποιεί επιστήμη Motorsport με την αξιοποίηση της αγωνιστικής τεχνολογίας υψηλής πρόσφυσης. Αυτό επιτρέπει αποδόσεις σε επίπεδα που μοιάζουν σαν σε πίστα, αλλά και σε κανονικό δρόμο.
Το νέο Dunlop SP Sport Maxx RT 2 είναι το καλοκαιρινό ελαστικό Υψηλών Επιδόσεων που σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει το SP Sport Maxx RT.



Η Goodyear ανακοίνωσε το νέο θερινό ελαστικό της, το Eagle F1 Asymmetric 3: το ελαστικό υπερ-υψηλών επιδόσεων που προσφέρει μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα βοηθώντας τους οδηγούς να παραμείνουν στον έλεγχο και έτοιμοι να απολαύσουν το ταξίδι τους. Με αποδεδειγμένη επιτυχία στις δοκιμές της οικογένειας Eagle, είναι μια premium προσφορά της Goodyear για εξαιρετικές επιδόσεις πέδησης, άμεση απόκριση και έλεγχο σε ξηρές και υγρές συνθήκες.

Το τμήμα Ultra High-Performance είναι μια σαφώς αναπτυσσόμενη αγορά, με αναμενόμενο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 2015-2020 άνω του 3%.
Η αύξηση αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των αυτοκινήτων στις κατηγορίες οχημάτων Γ, Δ και Ε (μέσο, executive, μεγάλα και πολυτελή αυτοκίνητα), που είναι όλο και περισσότερο εξοπλισμένα με UHP αξιολογημένα ελαστικά.
Το νέο Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 είναι το καλοκαιρινό ελαστικό Υψηλών Επιδόσεων που σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει το Eagle F1 Asymmetric 2.



Η Michelin λανσάρει μια νέα γενιά ελαστικών για αυτοκίνητα σπορ και σεντάν που συνδυάζουν οδηγική απόλαυση και ασφάλεια. Το MICHELIN Pilot Sport 4 είναι διαθέσιμο στην Ευρωπαϊκή αγορά αντικατάστασης, από τον Ιανουάριο 2016.

Το νέο ελαστικό MICHELIN Pilot Sport 4 συνδυάζει οδηγική απόλαυση και ασφάλεια.

Το νέο MICHELIN Pilot Sport 4 είναι το ιδανικό ελαστικό για οδηγούς με σεντάν και σπορ αυτοκίνητα με υψηλές απαιτήσεις για απόλαυση, συγκινήσεις αλλά και οδική ασφάλεια. Οι τεχνολογικές καινοτομίες στο πέλμα εξαιρετικής απόκρισης του νέου ελαστικού προέρχονται από την εμπειρία της Michelin στο μηχανοκίνητο αθλητισμό,συμπεριλαμβανομένης της Formula E. Το πέλμα προσαρμόζεται διαρκώς στο οδόστρωμα, χάρη στον πλήρη έλεγχο της δυναμικής που αναπτύσσεται από την αλληλεπίδραση δομής, σκαλίσματος και υλικών του ελαστικού, εξασφαλίζοντας άριστη διαχείριση της επιφάνειας επαφής.
Χάρη σε αυτές τις καινοτομίες και την εμπειρία από τους αγώνες, το Michelin Pilot Sport 4 ξεχωρίζει:
  • No. 1 στον χειρισμό στο στεγνό.
  • No. 1 στο φρενάρισμα στο στεγνό και στο βρεγμένο.
  • Μοναδικός σπορ σχεδιασμός.
  • Οι καινοτομίες του MICHELIN Pilot Sport 4

    Οδήγηση με ακρίβεια και άμεση απόκριση- χάρη στη νέα τεχνολογία "Dynamic Response" που αποτελείται από μία ζώνη από αραμίδη και ενισχυμένο νάυλον για άριστο έλεγχο κατευθυντικότητας. Λόγω της υψηλής πυκνότητας, της μεγάλης αντοχής και των πολύ ελαφρών ινών (πέντε φορές πιο ανθεκτικές από το ατσάλι) των υλικών αυτών, η φυγόκεντρος δύναμη του ελαστικού στις υψηλές ταχύτητες ελέγχεται απολύτως και η επιφάνεια επαφής του με το έδαφος παραμένει σταθερή, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες.
    Ασφάλεια και φρενάρισμα σε βρεγμένες επιφάνειες: μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το δρόμο- χάρη σε ένα νέο, πολύ ομοιογενές, μείγμα γόμας στο πέλμα που περιλαμβάνει λειτουργικά ελαστομερή 2 και πυρίτιο. Επιπροσθέτως, φαρδιά, βαθιά διαμήκη αυλάκια παρέχουν αποτελεσματική απομάκρυση νερού στους βρεγμένους δρόμους. Επιπλέον, αυτό το νέο μείγμα, αναβαθμίζει την διάρκεια ζωής και την οικονομία καυσίμου του ελαστικού.
    Εξειδικευμένο design με τεχνολογία MICHELIN Premium Touch- για όψη βελούδου στα πλευρά του ελαστικού καθώς και προστατευτικό ζάντας.
    Το νέο MICHELIN Pilot Sport 4 είναι διαθέσιμο από 17 έως 18 ίντσες, από τον Ιανουάριο 2016, ενώ οι διαστάσεις των 19 ιντσών θα είναι διαθέσιμες το 2016 και το 2017.


Φώτης Ζαχαριουδάκης Α.Ε.,   Περικλέους 50, Πετρούπολη, 13231,   2105061741 - 6936635303
Κατασκευή ιστοσελίδας και φιλοξενία από BlueHost.gr